• Ledenvergadering Vrienden van SP Lochem

Speciaal voor de leden van de Vrienden van Sportclub Lochem.

LET OP: VERPLAATST NAAR SEPTEMBER. EXACTE DATUM VOLG Z.S.M.

Het is alweer een tijdje geleden, maar we willen jullie graag uitnodigen voor de ledenvergadering op vrijdag 5 juli a.s.

We zullen om 18.30 beginnen met een buffet om vervolgens om 20.00 uur te beginnen met de vergadering.

Uiteraard weten we dat er een mogelijkheid is dat het Nederlands elftal speelt.

Hoe leuk zal het dus zijn om samen onder het genot van een drankje de oranje leeuwen toe te juichen.

Uiteraard ben je ook vrij om na de vergadering elders de wedstrijd te gaan kijken.

Lijkt het je leuk om te komen?

Meld je dan aan door te reageren op mail die je ontvangen hebt. (Controleer ook je smapbox)

Geen mail ontvangen? Stuur dan een mail naar vriendenvansportclublochem@gmail.com.

Ben je nog geen lid maar wil je er wel graag bij zijn? Meld je dan nog snel aan via onderstaand formulier.

Voor minimaal €50,- per jaar ben je al lid.

De helft van dit bedrag gaat naar de voetbalvereniging en de andere helft wordt gebruikt voor een leuke activiteit voor de vrienden van Sportclub Lochem.

Met sportieve groet,

Het bestuur van de Vrienden van Sportclub Lochem.