• Inleveren sleutels, materialen en kleding

Inname kleding & sleutels
Maandag en woensdag 26 en 28 juni van 19:00 tot 20:00 moeten volgens het onderstaande schema de volgende materialen ingeleverd worden door de trainers/leiders :

• Teamtas van het team inclusief alle wedstrijdshirt
• Sleutels van de container, het kluisje en het complex

Maandag en woensdag 26 en 28 juni van 19:00 tot 20:00 moeten volgens het onderstaande schema de volgende materialen ingeleverd worden door de spelers/speelsters:

• Voor stoppende leden: tas, sweater, trainingsbroek, wedstrijdbroek en thermoshirt
• Voor spelers die naar een andere leeftijdscategorie gaan (012 naar 013 bijvoorbeeld) : tas en sweater
• Voor meisjes die van een mixteam naar een meidenteam gaan: tas en sweater
• Voor meisjes die doorgaan naar de vrouwen: tas en sweater
• Let op! Voor de J014 en J015 geldt dat alle spelers de sweater moeten inleveren omdat deze opnieuw bedrukt zullen worden!

Inleveren kan volgens onderstaand schema:

Maandag 26 Juni van 19:00 tot 20:00:
JO9 Sweater, tas, teamtas en sleutels (stoppende leden ook wedstrijdbroek, trainingsbroek en thermoshirt)
JO10 Sweater, tas, teamtas en sleutels (stoppende leden ook wedstrijdbroek, trainingsbroek en thermoshirt)
JO11 Sweater, tas, teamtas en sleutels (stoppende leden ook wedstrijdbroek, trainingsbroek en thermoshirt)
JO12 Rugtas, teamtas en sleutels (stoppende leden ook wedstrijdbroek, trainingsbroek en thermoshirt)
JO13 Sweater, tas, teamtas en sleutels (stoppende leden ook wedstrijdbroek, trainingsbroek en thermoshirt)

Woensdag 28 juni van 19:00 tot 20:00:
JO14 Teamtas en sleutels (stoppende leden ook sweater, tas, wedstrijdbroek, trainingsbroek en thermoshirt)
JO15 Sweater, tas, teamtas en sleutels (stoppende leden ook wedstrijdbroek, trainingsbroek en thermoshirt)
JO16 Teamtas en sleutels (stoppende leden ook sweater, tas, wedstrijdbroek, trainingsbroek en thermoshirt)
JO17 Sweater, tas, teamtas en sleutels (stoppende leden ook wedstrijdbroek, trainingsbroek en thermoshirt)
JO19 Sweater, tas, teamtas en sleutels (stoppende leden ook wedstrijdbroek, trainingsbroek en thermoshirt)
M013 Teamtas en sleutels (stoppende leden ook sweater, tas, wedstrijdbroek, trainingsbroek en thermoshirt)
M015 Teamtas en sleutels (stoppende leden ook sweater, tas, wedstrijdbroek, trainingsbroek en thermoshirt)
M017 Sweater, tas, teamtas en sleutels (stoppende leden ook wedstrijdbroek, trainingsbroek en thermoshirt)

De tassen en sweaters worden ingeleverd bij de kleedkamer waar je huidige team op staat

Uitgifte kleding & sleutels

Dinsdag 4 juli en woensdag 5 juli vindt er uitgifte van kleding, teamtassen en sleutels plaats. Je ontvangt alleen een tas en sweater als je je kleding op 26 of 28 juni hebt ingeleverd. Nieuwe leden kunnen aan het begin van het seizoen de kleding ophalen, hierover volgt later meer info! De volgende materialen kunnen volgens het onderstaande schema opgehaald worden door de trainers/leiders:
• Teamtas met alle wedstrijdshirts
• Sleutels van de container, het kluisje en het complex De volgende materialen kunnen volgens het onderstaande schema opgehaald worden door de spelers/speelsters:

Voor spelers/speelsters die naar een andere leeftijdscategorie gaan: tas en sweater Ophalen kan volgens onderstaand schema:
Dinsdag 4 Juli tussen 19:00 en 20:00:
JO9 Sweater, rugtas, teamtas en sleutels
JO10 Sweater, rugtas, teamtas en sleutels
JO11 Sweater, rugtas, teamtas en sleutels
JO12 Sweater, rugtas, teamtas en sleutels
JO13 Tas, teamtas en sleutels

Woensdag 5 Juli tussen 19:00 en 20:00
JO14 Sweater, tas, teamtas en sleutels JO15 Sweater, tas, teamtas en sleutels
JO16 Sweater, tas, teamtas en sleutels JO17 Sweater, tas, teamtas en sleutels
JO18 Sweater, tas, teamtas en sleutels JO19 Sweater, tas, teamtas en sleutels
M013 Sweater, tas, teamtas en sleutels M015 Teamtas en sleutels
M017 Teamtas en sleutels
Je kunt je sweater en tas ophalen bij de kleedkamer waar je nieuwe team opstaat

Overige info
Voor de senioren is een afwijkende manier van inname en uitgifte van de kleding. De spelers die naar een andere seniorenteam gaan of stoppen met voetballen ontvangen een berichtje op hun mail. Voor de uitgifte van de kleding volgt later meer info. Er is deze dagen geen verkoop en geen mogelijkheid om andere kleding te ruilen. Voor het ruilen van kleding die te klein is zullen aan het begin van het seizoen een aantal avonden ingepland worden. Dit geldt ook voor nieuwe leden die alle kleding nog moeten ontvangen. Hierover volgt later meer info. Mocht het zijn dat kleding of tassen dusdanig kapot zijn dat ze vervangen moeten worden of zijn er kledingstukken vermist dan zal daarvoor het bedrag op het kledingcontract gerekend worden. Deze kosten worden via een automatische incasso geint. Indien je in de periode van 26 Juni tot 5 Juli clubkleding of materialen nodig bent, dan kan je contact opnemen met Mike Kolkman via 06-27350060 De door de club verstrekte kleding is alleen bedoeld om te dragen bij wedstrijden en niet tijdens training of privé.

Voor vragen kan contact opgenomen worden met de kledingcommissie kledingcommissie@sportclublochem.nl