In Memoriam

Afgelopen weekend bereikte ons het intens verdrietige bericht dat oud-speler Melle Bakker is overleden. In zijn tienerjaren maakte hij de pikante overstap van Klein Dochteren naar Lochem. Hij werd direct kampioen in de B-jeugd en later promoveerde hij met A-jeugd maar de 3e divisie. Daarna heeft hij nog enkele jaren in de selectie gespeeld alvorens hij overstapte naar Zwolsche Boys in de plaats waar hij woonde. Wij condoleren de nabestaanden met dit grote verlies en wensen ze heel veel sterkte!

Bestuur en leden Sportclub Lochem

EREHAAG MELLE BAKKER

Lieve allemaal,

Zoals jullie wellicht gehoord hebben, is onze Melle afgelopen weekend overleden. Het is intens verdrietig en onwerkelijk. Hij is deze week nog bij zijn ouders thuis en zal vrijdagochtend (19 juli) omstreeks 9.00 uur van Lochem naar Zwolle gaan, waar zijn afscheidsdienst zal zijn. Het lijkt ons enorm mooi om hem vanuit Lochem een laatste eer te bewijzen door met zoveel mogelijk mensen een erehaag te vormen en Melle het afscheid geven dat hij verdient.

Het zou daarom geweldig zijn en enorm gewaardeerd worden als jullie vrijdagochtend omstreeks 8.45 uur met iedereen die warme herinneringen aan Melle hebben voor Albert Hahnweg 232 verzamelen, waar we richting de Heggerank de erehaag maken.

In verband met de verwachte drukte kun je het beste met de fiets of lopend komen. Kom je met de auto, dan graag parkeren bij Zwembad De Beemd.

Stuur dit bericht vooral door aan iedereen waarvan je denkt dat hij/zij dit moet weten. Dank jullie wel!

Heel veel liefs de Lochem boys,
Ruben, René, Gerben, Jurgen en Ruben! Hopelijk tot vrijdag! ❤️

P.s. vuurwerk en fakkels mag je meenemen!