• Verslag Trainingskamp Selectie 1 & 2

Trainingskamp Selectie in Lichtenvoorde
In het weekend 30 augustus tot en met 1 september vond voor het derde jaar op rij het trainingskamp van de selectie plaats. Na tripjes naar Mierlo en Groningen was dit jaar Lichtenvoorde de plaats van bestemming.

Vrijdag 30 augustus
Bij aankomst in Hotel De Koppelpaarden werd de selectie netjes ontvangen door de eigenaar van het hotel. De kamersleutels werden uitgedeeld en de spelers zochten hun kamers op om zich om te kleden om daarna te vertrekken naar de velden van Longa ’30. Hier vond de eerste training van het trainingskamp plaats. Na de rondo en een kopspel werden er drie- en viertallen gemaakt om een eindtoernooi te spelen. Yasin, Stijn, Mike en Milan trokken aan het langste eind.
Bij terugkomst in het hotel werd er gegeten en werden er spellen gedaan onder leiding van Fethi en Yousef. Het avondprogramma in het hotel werd afgesloten met een teambespreking voor het eerste en voor het tweede. De avond werd volledig afgesloten in de stad, waar er nog wat werd na geborreld.

Zaterdag 31 augustus
Zaterdagochtend werd er gestart met het ontbijt om 8.00. Een uurtje later startte de tweede training van dit trainingskamp. Wederom startte de training met een rondo en een spelletje om vervolgens de training te eindigen met een eindtoernooi. Onder leiding van Valentijn wonnen Jules, Stijn, Wilmer en Mike dit toernooi.
Aan het begin van de middag was het tijd voor de lunch. Na het aansluiten van de routiniers Ruben, Dennis en Thijs vertrok de bus naar Bocholt om hier de wedstrijd FC Bocholt – KFC Uerdingen te bezoeken. Na een aantal ongeregeldheden in het stadion keerde spelers en staf veilig terug bij de bus waar Jari nog even een zangoptreden gaf.
Rond 19.00 was het tijd om te gaan barbecueën in het hotel. Deze barbecue was zeer goed verzorgd door het personeel van het hotel. Toen de barbecue ten einde was, werd het tijd voor de pubquiz, georganiseerd door Jort, Erde, Thijs en Vincent (complimenten). In de quiz werden de voetbalkennis en de zangkunsten van de spelers getest. Bram, Joey, Marcel, Mart en Milan wisten de quiz te winnen mede door een Justin Bieber-cover van Milan. Het avondprogramma werd afgesloten in Bar ’t Doktertje in Lichtenvoorde.

Zondag 1 september
Na de stapavond was het op zondag om 10.00 tijd voor het ontbijt en een uur later vertrok de selectie terug naar Lochem. Hier sloten we af met een broodje en een praatje van Fethi. Al met al was het een weekend waarin er goed aan de teambuilding is gewerkt en waarin veel plezier is gemaakt.

Groeten en we hopen jullie allemaal veel te zien het komende seizoen,
Selectie Sportclub Lochem