• De Elze dagelijks geopend in de vakantie

Nu de zomervakantie is gestart is ons complex met ingang van maandag 15 juli 2024, slechts beperkt geopend. Dagelijks van 12:00 tot 18:00 kan er worden gevoetbald op beide kunstgrasvelden. Niet eerder, niet later. Een paar spelregels:

- Geen glas op en rond de velden, afval in de vuilnisbakken.
- Geen alcohol, geen drugs op het complex
- Niet roken op het veld
- Zorgvuldig omgaan met onze velden en materialen.
- Zelf een bal meenemen.
- Betreden van het complex is op eigen risico, Sportclub Lochem is niet aansprakelijk voor verlies van of beschadiging van eigendommen van bezoekers.
- Er zal toezicht aanwezig zijn, aanwijzingen van de toezichthouder moeten worden opgevolgd.

Wanneer er teams willen trainen op avonden in de zomervakantie dan is dat mogelijk met de volgende spelregels:

- Het team verzamelt zich bij het hek.
- De trainer / leider doet het hek open, waarna het team als geheel naar binnen gaat.
- Eenmaal binnen doet de trainer / leider het hek weer op slot zodat anderen niet het complex op kunnen.
- Er kan geen gebruik worden gemaakt van de kleedkamers en toiletten.
- Na afloop van de training gaat iedereen gezamenlijk naar buiten waarna de trainer / leider het hek weer afsluit.

Met ingang van maandag 19 augustus is ons complex weer geopend. Tot die tijd een goede vakantie gewenst!

Bestuur Sportclub Lochem